Friday, December 25, 2009

KERANA PULUT SANTAN BINASA , KERANA MULUT BADAN BINASA LGE.


Tak habis-habis manusia seorang nie membuat dajal dalam negara kita yg tercinta. Lepas satu-satu perkara yg tak elok dibuatnya. Belum pun lagi mahkamah menjatuhkan hukum silahanattullah nie dah pun membuat tuduhan dan memutar-belitkan fakta yg bercanggah sehingga boleh menganggu kestabilan bangsa dan agama dinegara ini. Polis telah memberi amaran wahai silahanatullah dan sedar-sedarlah diri supaya berhenti dari menyebar fitnah .
Jangan cuba menghasut orang ramai dalam apa juga pandangan dan tomahan yg berbau negetif dan fitnah. Banyaklah kerja yg perlu dilakukan sebagai KT Penang dan bukannya membuang masa menabur fitnah. Inilah kerja Pakatan Haramjadah dalam memimpin rakyat yg buta akal fikirannya. Bongkar akan kita terus kita bongkar demi kebenaran dan berhati-hatilah apabila bercakap " Kerana pulut santan binasa , kerana MULUT celupar badan yg binasa.

3 comments:

  1. Kepada e-Patriot SSS,

    Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

    Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

    Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

    Salam Sejahtera,

    “SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
    Admin SSS

    ReplyDelete
  2. Suka dicadangkan pihak tuan mengadakan suatu program ceramah tertutup bertajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH. Group nie terdiri daripada anak-anak murid tok guru pondok yang giat berdakwah menyedarkan masyarakat tentang kekufuran PAS dari segi aqidah. Mereka hanya perlu sponser tempat tinggal, duit minyak dan sagu hati (sekadarnya) aje. Jika berminat, boleh hubungi Sdra. Saiful di talian 013-3655 715 untuk perbincangan lanjut

    ReplyDelete

Semoga saudara-saudara semua dapat menzahirkan idea-idea yang bernas untuk mempertabatkan lagi barisan saf Pemuda UMNO Balik Pulau.

Powered By Blogger